【貓狗口腔清潔懶人包】救命啊,我嘅毛孩嘴巴好臭啊~

你以為貓狗有口臭係正常嘅❓或者你好羨慕人地嘅狗狗牙齒潔白、又冇口氣❓基本上貓狗嘴巴有任何嘅臭味都係唔正常嘅表現!🤦‍♀️點解貓狗嘅嘴巴會臭臭?又可以如何消滅口臭呢?小編整理咗3個小技巧,快啲嚟拯救主子嘅嘴巴喇!💁‍♀️
 

🔸口臭因什麼引起

毛孩有口臭嘅常見原因係牙齒上積聚細菌,簡稱牙菌斑。而牙菌斑會促進“難聞”細菌嘅生長,從而引起口臭及口腔疾病等問題。另外,還有一些嚴重的疾病也會引起“口臭”問題,如糖尿病、肝病、腎病等。

🔸預防口臭小習慣


👍 養成定時刷牙習慣

刷牙絕對係預防及改善口腔問題嘅重要一環! 只有物理性摩擦先可以清除牙菌斑、減少牙結石累積;而最佳嘅刷牙頻率係最少每天1次。


👍 使用潔牙產品輔助

如果一向都冇養成刷牙的嘅習慣,初期可以選擇潔齒骨、玩具或潔牙水等作為輔助。不過哩啲產品的嘅效果都有限,最有效嘅當然係刷牙喇!

👍 定期口腔檢查

建議家長們每年都帶貓狗洗一次牙,徹底清潔之後,日常保養就可以更輕鬆啦~
💁‍♀️毛孩口腔護理非常重要,希望毛孩們都能保持口腔健康、早日結束口臭噩夢,同寵主一起生活到老!
 Edit:Raysin

Share埋比朋友啦

你可能會喜歡

shutterstock_1713613738_R 拷貝

Copyright © SmartPetPet

Smart Pet Pet 成立以來一直提供世界各地有用的寵物資訊,並以寵物最 Smart、有趣、可愛、治癒的一面為大眾提供正能量。 我們亦會為大家介紹及比較最新、最潮的寵物用品,讓至 Smart 的您有最佳選擇。

關於投稿內容、查詢廣告合作、分享有關毛孩的新聞稿,歡迎隨時聯絡我們!