【貓界溫度計,你聽過未?】唔洗擔心~主子唔係嬲嬲豬

🐱貓界溫度計,你聽過未?】唔洗擔心~主子唔係嬲嬲豬🌚

 

原來暹邏貓一向有行走嘅「溫度計」及「變色龍」之稱🤭。暹羅貓毛色除咗會成長變化,仲會因氣溫改變。而因為佢哋前後判若兩貓嘅毛色差異⚪️👉⚫️,有日本網友忍不唔住發起「#暹羅貓變色錦標大賽」話題。

💁‍♀️各位鏟屎官紛紛貼出主子「前後比對照」及留言:「完全認不出是同一隻貓🤣」、「你家的貓麵包已經烤好了🤣」、「小時候覺得挺黑的,長大了才發現以前挺白的…🤣」、「別人的都是七分熟,我家的是燒焦了🤣」。
所以下次看到自家主子一到冬天就變黑臉,唔洗擔心~主子唔係嬲嬲豬🤭,而係佢的嘅招牌特色!😆
資料來源:twitter@bearsma2 / twitter@ @D56_secretary / twitter @ciaomeltetra
 Edit:Raysin

Share埋比朋友啦

你可能會喜歡

shutterstock_1713613738_R 拷貝

Copyright © SmartPetPet

Smart Pet Pet 成立以來一直提供世界各地有用的寵物資訊,並以寵物最 Smart、有趣、可愛、治癒的一面為大眾提供正能量。 我們亦會為大家介紹及比較最新、最潮的寵物用品,讓至 Smart 的您有最佳選擇。

關於投稿內容、查詢廣告合作、分享有關毛孩的新聞稿,歡迎隨時聯絡我們!