斑點狗因擁有心形鼻鼻而爆紅

Wiley 呢隻來自美國科羅拉多州嘅斑點狗因其鼻子上獨特嘅心形標記而成名。Wiley 有 11 隻兄弟姊妹,雖然心形鼻鼻令佢喺兄弟姊妹當中成為最亮眼嘅一隻,但原來呢個並唔係主人當時選擇佢嘅原因。「我選擇佢,因為我哋有好多共通點。飼養員講我知,Wiley 每日最鍾意瞓覺、食野同懶洋洋咁喺梳化睇風景,同我一模一樣!」

Lexi 透露,Wiley 其實都有佢頑皮嘅一面,佢經常都希望得到關注,因此,Lexi 幫 Wiley 開設 IG 帳戶,平日將佢所有頑皮、可愛、有趣一面拍低,萬萬估唔到帳戶一開已引黎過萬粉絲追蹤。現時, Wiley IG 已累積超過 20.8 粉絲。有粉絲更將佢嘅頭像用黎整成 meme 圖,甚至係聖誕節及情人節 e-card,以 Wiley 嘅心形鼻鼻向親朋摯愛表達愛。主人 Lexi 笑言:「我唔打算收返版權費。見到 Wiley 能夠為世界帶黎愛同溫暖,已經係一件令我最開心不過嘅事。」

相片來源:@hi.wiley

Share埋比朋友啦

你可能會喜歡

shutterstock_1713613738_R 拷貝

Copyright © SmartPetPet

Smart Pet Pet 成立以來一直提供世界各地有用的寵物資訊,並以寵物最 Smart、有趣、可愛、治癒的一面為大眾提供正能量。 我們亦會為大家介紹及比較最新、最潮的寵物用品,讓至 Smart 的您有最佳選擇。

關於投稿內容、查詢廣告合作、分享有關毛孩的新聞稿,歡迎隨時聯絡我們!