野生捕獲 貓貓乘客搭倫敦 underground

日前,英國有 underground 乘客目擊有貓貓乘客喺 Victoria Line 嘅車廂出現。

起初,乘客們都以為貓貓係一隻流浪貓;只見佢乖乖咁跳咗上一個空座位度靜靜咁坐低。

唔少坐喺貓貓旁邊嘅乘客見貓貓咁乖都摸下佢。隔咗一陣,大家先發現原來貓貓係有主人㗎!一個著白色大褸嘅女人徐徐喺袋入面拎咗個寵物籠出嚟,到達 Vauxhall 站時,女人就抱起貓貓同拎住寵物籠走出車廂。

相片喺社交平台被瘋傳,網民大讚倫敦果然係一個 “pet friendly city”;亦有網民疑惑:「點解主人唔將貓貓放入寵物籠,而放佢出黎坐。」當值車長回應:「公平咁講,貓貓並無為其他乘客造成任何騷擾,所以我哋都唔需要叫主人解釋點解將貓貓放出黎坐。再者,似乎乘客們都非常歡迎呢位『另類乘客』,所以有時某啲特別狀況都可以有例外,可以酌情處理嘅。」

 

資料來源:Triangle news

Share埋比朋友啦

你可能會喜歡

shutterstock_1713613738_R 拷貝

Copyright © SmartPetPet

Smart Pet Pet 成立以來一直提供世界各地有用的寵物資訊,並以寵物最 Smart、有趣、可愛、治癒的一面為大眾提供正能量。 我們亦會為大家介紹及比較最新、最潮的寵物用品,讓至 Smart 的您有最佳選擇。

關於投稿內容、查詢廣告合作、分享有關毛孩的新聞稿,歡迎隨時聯絡我們!