蘇格蘭超市保安雨天捨己為狗狗撐傘

月前蘇格蘭超市 Morrisons 嘅一名保安為狗狗撐傘嘅相片喺 Twitter上被瘋傳,感動到全球唔少網民。

相片係由一名來自格拉斯哥嘅 25 歲紋身師 Mel Gracie 影低嘅,佢喺 Twitter 上分享並大讚呢位 Morrisons 嘅保安,並稱佢為「真英雄」。 唔夠一日已旋即引來 145K 讚好同 18.5 則留言。

及後, 狗狗嘅主人 David 透過 Twitter 見到呢張相,於是喺 Twitter 發文感謝 Morrisons 保安 Ethan 嘅善舉。「感謝保安人員 @dearmanethan 落雨時為 Freddie 撐傘!好善良!社區有咁善心嘅人,絕對係我地嘅福氣。」

唔少網民都留言,強烈要求超市 Morrisons 加人工畀 Ethan!Ethan 幽默回應:「多謝大家為我爭取加人工!呢件事其實最令我開心嘅係,起碼令我可以從我嘅願望清單上劃走一件事:『因做好事而出名』(becoming famous for doing something good.)」

 

資料來源:Insider

Share埋比朋友啦

你可能會喜歡

shutterstock_1713613738_R 拷貝

Copyright © SmartPetPet

Smart Pet Pet 成立以來一直提供世界各地有用的寵物資訊,並以寵物最 Smart、有趣、可愛、治癒的一面為大眾提供正能量。 我們亦會為大家介紹及比較最新、最潮的寵物用品,讓至 Smart 的您有最佳選擇。

關於投稿內容、查詢廣告合作、分享有關毛孩的新聞稿,歡迎隨時聯絡我們!