【人寵party靚場】勁多打卡位 可包場開party仲有好西食!

近日,小編喺銅鑼灣發現咗個人寵開 party 靚場,當然要開心 share 畀大家啦!

呢度超級光猛,夠曬自然光同狗狗影靚相,場地環境一流!店內面積亦好寬敞,非常適合包場搞狗狗小型聚會㗎!另外,除咗人類有嘢飲有 cake 食之餘,場地都有提供小食畀狗狗食,所以狗狗唔洗驚有得睇、無得食㗎!

順帶一提,場地仲有 3 位友善嘅店長坐鎮,包括 2 隻柴柴同一隻松鼠狗仔,佢哋超級和藹可親㗎,拍嘢時全程笑口噬噬,仲不停撩小編玩添,所以就算無養狗狗但又想同同狗狗玩下嘅你,都可以約埋三五知己上去歎個 tea,等店長們陪下你坐陪下你食咁,歡渡一個愉快悠閒嘅下午㗎 !

Pawhub

地址:銅鑼灣駱克道 508 號 2 樓

Share埋比朋友啦

你可能會喜歡

shutterstock_1713613738_R 拷貝

Copyright © SmartPetPet

Smart Pet Pet 成立以來一直提供世界各地有用的寵物資訊,並以寵物最 Smart、有趣、可愛、治癒的一面為大眾提供正能量。 我們亦會為大家介紹及比較最新、最潮的寵物用品,讓至 Smart 的您有最佳選擇。

關於投稿內容、查詢廣告合作、分享有關毛孩的新聞稿,歡迎隨時聯絡我們!