【毛孩特訓班 01】犬隻訓練顧問:幾時開始?點樣教?

唔少寵主都會請犬隻訓練師去幫自己嘅毛孩改善行為問題🐶今次我哋邀請到 MH PET SERVICE HK LTD (FB: MHdogtraining犬隻訓練;IG:  @mhdogtraining)嘅犬隻訓練顧問文凱 Sir 同我哋分享犬隻訓練嘅知識。原來除咗上門教學,亦都可以安排狗狗入學,即係類似返學咁樣,等訓練師幫狗狗做練習📝學習同改善各種問題。

寵主做「功課」先有用

文凱 Sir 建議如果寵主想請訓練師幫自己狗狗做訓練的話,當狗狗 3 至 4 個月大完成咗疫苗接種之後就可以開始,年齡越細,吸收知識嘅能力通常會越快越穩定,不過當然都要視乎狗狗嘅情況而定。文凱 Sir 亦指出,犬隻訓練除咗係要同狗狗做練習,更重要嘅係要教寵主點訓練狗狗,因為平時寵主喺屋企都要同狗狗做「功課」,先至最有效!💪🏻

立即去片睇下文凱 Sir 嘅分享同講解!下星期五仲會有實踐篇,即場指導主人 Miranda 同狗狗小新點樣改善問題,記得 Like 同 Follow 定我哋嘅 FacebookInstagram 喇❤️

Share埋比朋友啦

你可能會喜歡

shutterstock_1713613738_R 拷貝

Copyright © SmartPetPet

Smart Pet Pet 成立以來一直提供世界各地有用的寵物資訊,並以寵物最 Smart、有趣、可愛、治癒的一面為大眾提供正能量。 我們亦會為大家介紹及比較最新、最潮的寵物用品,讓至 Smart 的您有最佳選擇。

關於投稿內容、查詢廣告合作、分享有關毛孩的新聞稿,歡迎隨時聯絡我們!