【誘惑障礙大考驗】謝曬皮 x Copy & Paste|貓咪會唔會冒險穿越繩陣

繼上星期謝曬皮 (Jasmine) 投訴阿媽淨係想見到兩隻貓,唔想見到佢之後,《Pet 奴騷》 Part 2 ,小編就同謝曬皮 + Copy & Paste大玩遊戲,等佢可以盡快忘記傷痛。

我哋除咗考驗 Copy & Paste 抵唔抵擋得住美味肉泥嘅誘惑,睇下佢哋為咗食可以去到幾盡之外,我哋仲考驗埋謝曬皮,睇下佢可唔可以從眾多貓貓鼻仔相片當中,揾到邊張係屬於自己愛貓 Copy 嘅。佢係咪一個了解主子嘅合格貓奴?大家好快就知㗎喇!立即去片!

中尾段出現少少技術故障 – 小編精心設計嘅繩陣逐步崩壞被瓦解…Copy & Paste 表示「人類真係好幼稚」…小編心靈嚴重受創,無咩事我都係返出去做野先喇…

▶️重溫第 17 集《Pet 奴騷》Part 1:

 

Share埋比朋友啦

你可能會喜歡

shutterstock_1713613738_R 拷貝

Copyright © SmartPetPet

Smart Pet Pet 成立以來一直提供世界各地有用的寵物資訊,並以寵物最 Smart、有趣、可愛、治癒的一面為大眾提供正能量。 我們亦會為大家介紹及比較最新、最潮的寵物用品,讓至 Smart 的您有最佳選擇。

關於投稿內容、查詢廣告合作、分享有關毛孩的新聞稿,歡迎隨時聯絡我們!