【寵物星訪】謝曬皮 + 愛貓 Copy & Paste

第 17 集《Pet 奴騷》,我哋有幸請咗本地插畫師謝曬皮 (Jasmine) 同佢嘅主子 Copy & Paste 做嘉賓。唔講唔知,謝曬皮媽媽現居泰國,每日嘅指定動作就係同謝曬皮  (唔係) ,係同 Copy & Paste 視像通話至啱。謝曬皮呷醋兼投訴:「我阿媽好明顯唔係想見到我囉!佢只係想見兩隻貓咋嘛!當個鏡頭影住我嘅時候,佢成日話可唔可以影番啲貓呀!」

不過,謝曬皮坦言,屋企有咗貓貓之後,佢同屋企人嘅關係明顯變得親近,同家人嘅話題都多咗,彼此嘅關係融洽咗唔少。回想當初,屋企人由反對養貓,到依家對佢哋呵護備至,一日不見如隔三秋咁,態度 180 度轉變,可見貓貓嘅魔力真係唔講得少!

訪問同場加插幻想題 – 「如果 Copy & Paste 係人類,佢哋最適合做咩職業?」答案好有驚喜㗎!

立即睇《Pet 奴騷》第 17 集 Part 1:

Share埋比朋友啦

你可能會喜歡

shutterstock_1713613738_R 拷貝

Copyright © SmartPetPet

Smart Pet Pet 成立以來一直提供世界各地有用的寵物資訊,並以寵物最 Smart、有趣、可愛、治癒的一面為大眾提供正能量。 我們亦會為大家介紹及比較最新、最潮的寵物用品,讓至 Smart 的您有最佳選擇。

關於投稿內容、查詢廣告合作、分享有關毛孩的新聞稿,歡迎隨時聯絡我們!