【突擊測驗】樂隊主音Van+太太Wendy|對愛犬了解程度

上星期三睇咗樂隊 Nowhere Boys 主音 Van 、太太 Wendy,同佢哋兩隻狗狗 Poochie & MooMoo,一家四口嘅溫馨互動之後,今個星期第16集《Pet 奴騷》 Part 2 繼續有佢哋❣️於訪問期間我哋即場同 Van 同 Wendy 做咗個突擊測驗,考下佢哋對兩隻狗狗了解有幾深,當然唔少得兩隻狗狗可愛嘅反應啦~☺️

即刻去片!🎊

重溫第16集《Pet 奴騷》 Part 1:

鳴謝場地提供:Mellow Studio

Share埋比朋友啦

你可能會喜歡

shutterstock_1713613738_R 拷貝

Copyright © SmartPetPet

Smart Pet Pet 成立以來一直提供世界各地有用的寵物資訊,並以寵物最 Smart、有趣、可愛、治癒的一面為大眾提供正能量。 我們亦會為大家介紹及比較最新、最潮的寵物用品,讓至 Smart 的您有最佳選擇。

關於投稿內容、查詢廣告合作、分享有關毛孩的新聞稿,歡迎隨時聯絡我們!